vrijdag 10 juni 2016

Vr 10-6-2016 I feel good

Gisteren, donderdag 9-6, weer een rondje door het bos gemaakt op de mountainbike. Gelukkig geen twijfels vooraf, zoals de vorige rit. Ondanks het feit dat mijn teller 10 meter meer toonde dan dinsdag, was ik in totaal toch 4 seconden sneller, een spectaculaire verbetering dus (haha ... ). Wat wel verschilde was dat ik deze rit al weer iets vaker een tandje zwaarder kon ronddraaien dan de vorige keer en ook kwam ik fitter uit het zwaarste gedeelte (na de Krakelingenweg), maar dat heeft dus nog geen duidelijk meetbaar effect. Het parcours wordt er overigens niet beter op vanwege de droogte van de afgelopen weken. (Ja, hier aan de voet van de Heuvelrug hebben we opvallend weinig neerslag gehad. Anders dan in de rest van het land dus).

Vandaag, vrijdag 10-6, in de ochtend rondje sportschool en vanmiddag met de fiets naar de oncoloog in het UMC Utrecht. De uitslag van de CT stond uiteraard bovenaan het lijstje van te bespreken onderwerpen. Conclusie van het verslag van de radiotherapeut: "Enige afname van het thoraxwandmetastasen, enige toename van de niertumor". De laatste werd door de oncoloog afgedaan als een mogelijke meetfout, die binnen de marges viel. Ook de uitzaaiing op de rib was iets kleiner geworden en over een fractuur in dezelfde rib werd nu niet meer gesproken. Er zijn geen nieuwe uitzaaiingen waargenomen. Volgens de oncoloog goed nieuws en een teken dat de medicijnen aanslaan, dus voorlopig mee doorgaan! Ook de bloedwaarden waren goed of toonden geen spectaculaire afwijkingen.

Kortom: Mijn goede gevoel heeft me - gelukkig - niet bedrogen. Vandaar de blogtitel van James Brown.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten