donderdag 23 juni 2016

Do 23-6-2016 The sleepwalkers

Vannacht heb ik slecht geslapen. Door het onweer was onze hond Marley, zoals gebruikelijk, zeer onrustig en spookte door het gehele huis, paniekerig krabbend aan gesloten deuren, op zoek naar een veilige schuilplaats. Daarnaast had ik ook nog eens veel pijn in mijn bovenrug en stond ik op het punt om weer naar de pijnstilling te grijpen, wat ik uiteindelijk toch maar niet heb gedaan. Mogelijk heeft het iets te maken met de nieuwe rugoefeningen, die ik gedaan heb op de sportschool. De blogtitel is van Level 42 van de CD 'Running in the Family'.

Ik heb ook weer enkele recente gedichten toegevoegd aan mijn poemsblog, om jullie nieuwsgierigheid naar meer levend te houden.

Inmiddels heeft ook de officiële stadsdichter van Zeist positief gereageerd op mijn uitnodiging voor de WalkArtMarkt.

En opnieuw een mijlpaal: dit is mijn 200ste blogbericht.

2 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met je 200ste.
    Ik tel de mijne niet meer of kijk er niet meer naar eigenlijk.
    Sterkte met je rug....

    xx

    BeantwoordenVerwijderen