donderdag 19 november 2015

Do 19-11-2015 Pump It Up

Ik heb afgelopen zaterdag alle stukken voor mijn dichtbundel "even niet Kankeren" afgerond en naar de uitgever gestuurd. Op zondag had ik daardoor weer enige ruimte in mijn hoofd voor nieuwe gedichten en heb ik naar aanleiding van de terroristische aanslagen in Parijs ook nog enkele nieuwe geschreven. Die vond ik toch te goed om niet op te nemen in het manuscript, dus ik heb een nieuwe versie opgestuurd. Nu het boek zo goed als klaar is, betekent het niet dat ik er ook mee klaar ben, want nu moet ik gaan nadenken hoe ik publiciteit hieraan ga geven. Voor een belangrijk deel had ik dat nadenken al gedaan, maar nu moet ik met een concreter plan gaan maken en dat ook haan invullen. Van de uitgever had ik daar ook een nuttig boekje over gekregen, dat ik inmiddels ook helemaal heb doorgenomen.

Op zaterdag 14-11 hebben we met mijn band nLUK deelgenomen aan de bandwedstrijd Clash of the Cover Bands, Benelux Edition. Foto's hiervan zijn hier te vinden. Een van de songs die we speelden was Pump It Up van Elvis Costello en dat goede gevoel hadden we ook na het optreden, vandaar de blogtitel.

In alle drukte zou ik nog bijna vergeten te vertellen hoe het verder met mij gaat:

  • Mijn rug gaat langzaam beter, mogelijk (of zelfs waarschijnlijk ... ) omdat ik minder achter mijn laptop zit en daardoor ook weer iets meer beweeg (o.a. sportschool, waar ik gisteren bijv. 50 minuten individueel heb gespind ... ).
  • De klap van het slechte bericht van de oncoloog ben ik inmiddels redelijk te boven. Mijn boek en het optreden vormden daarbij ook een welkome afleiding.
  • Ik heb afgelopen dagen wel veel last van mijn darmen (obstipatie, mogelijk een bijwerking van de medicijnen ... ). Op dat moment zijn de huidproblemen rondom mijn anus ook erg vervelend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten