dinsdag 22 september 2015

Di 23-9-2015 Free Fallin'

Vanwege mijn fysieke klachten heb ik mijn manager en bedrijfsarts aangegeven dat ik deze week een timeout neem v.w.b. mijn werk. De klachten zijn van dien aard dat ik het gevoel heb dat ik de afgelopen 6 weken na de vakantie er niet op vooruit ben gegaan, maar eerder achteruit. Qua stabiliteit bij het lopen ben ik gevoelsmatig weer op het niveau van vlak nadat de therapie in De Hoogstraat eindigde. Dit geldt dan vooral voor de stabiliteit bij het lopen en niet zozeer de inmiddels weer opgebouwde spierkracht. Ik denk dat het te maken heeft met de zithouding, waarbij bovenbenen en romp in een hoek van 90 graden staan. Ik heb dan ook doorlopend het gevoel dat ik iets afknel in mijn liezen.Als ik na mijn werk naar huis ga, dan is ook de gevoelloosheid in mijn benen toegenomen. Het lijkt wel of ik in een vrije val terecht gekomen ben, vandaar de blogtitel van John Mayer.

Ik ben vanochtend bij de fysiotherapeut geweest. Helaas was mijn vaste fysiotherapeute, die ook mijn geschiedenis kent, niet meer werkzaam bij deze praktijk, dus dat betekende dat ik om te beginnen mijn verhaal weer moest vertellen. Er bleef daarom helaas weinig tijd over om mijn rug los te maken en ik had het gevoel dat dit met (te) zachte hand gebeurde. Volgende afspraak is a.s. vrijdag en dan gaat ze ook mijn lies even onderzoeken.

Vanmiddag ben ik bij de oncoloog geweest en dat was vanwege zwangerschapsverlof eveneens een nieuw gezicht. In principe waren de bloedwaarden prima en waar ik van de standaard bandbreedte afweek was dat dermate weinig, dat hij zich daarover geen zorgen maakte. We hebben een CT scan gepland op 12 oktober en de uitslag volgt dan op 14 oktober. We gaan het dan ook hebben over een second opinion in het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis in Amsterdam.

1 opmerking:

  1. Mooi dat de waardes goed waren, als de scan dat bevestigd is dat nog mooier. Afwachten tot de 14de

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen