zondag 30 oktober 2016

Zo 30-10-2016 Night Shift

Vannacht de klok een uur vooruit, dus wat extra tijd om mijn blog bij te werken ;-), vandaar de blogtitel van de Commodores.

Het lopen gaat redelijk dramatisch. Was voorheen vooral mijn linkerbeen het probleem, nu ondervind ik ook in mijn rechterbeen een verminderd gevoel en controle. Het lijkt wel of ik bijna helemaal terug richting af ga. Afgelopen donderdag was ik bij Jannneke in het ziekenhuis en ik was blij dat Bertie er ook bij was, want toen we naar huis gingen kon ik een extra steuntje in de vorm van haar arm goed gebruiken. Auto rijden en fietsen is even niet aan de orde. Gelukkig kan ik hier in huis nog wel los (steunpunten genoeg) of met een wandelstok lopen, maar naar buiten ben ik gisteren (zaterdag) maar niet geweest, want daar voelt het dus niet goed genoeg voor. Dit terwijl ik toch wel enkele (dringende) zaken in het dorp te regelen heb:

  • Ik moet een nieuw privé telefoonabonnement afsluiten ter vervanging van mijn zakelijke abonnement (ik behoud wel mijn oude nummer);
  • Mijn drumcomputer is gerepareerd en moet ik ophalen.
  • Mijn bril zou iets beter afgesteld mogen worden en wellicht kan de beschadiging aan het montuur (val in Engeland) ook nog gepolijst worden;
  • Wat leuke vrijetijdsblouses zouden ook geen overbodige luxe zijn.

Maar ja, wat niet kan dat kan niet, daar moet ik me voor nu ook maar even bij neerleggen.

Met Janneke ging het gisteren gelukkig iets beter. Ze voelt zich nog steeds niet super, maar ze lijkt koortsvrij en haar ontstekingswaarden waren inmiddels fiks gezakt, maar nog wel steeds te hoog. Hopen dat ze begin van volgende week weer naar huis mag.

In de tussentijd heb ik leuke spulletjes ontvangen. Gisterenavond heb ik mijn dinsdag ontvangen loopstation eindelijk uitgepakt en bij een neef van mij (eigenaar van I4 Muzique in Eindhoven) heb ik vrijdag een audio interface, studio koptelefoon en een condensator microfoon besteld en inmiddels ontvangen. Nu nog aansluiten, software installeren en even experimenteren om de thuisstudio verder vorm te geven. Allemaal onderdeel van fase 1 van mijn muziekproject.

1 opmerking:

  1. Wat balen dat het lopen minder gaat broertje. Hopelijk verbetert het nog wat en anders moet je een rolstoel/krukken regelen zodat je toch naar buiten kunt samen.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen