woensdag 20 januari 2016

Di 19-1-2016 Love is the Seventh Wave

Het kan onmogelijk zo zijn dat er alleen maar slecht nieuws op ons pad komt, we blijven hopen en wachten op The Seventh Wave (blogtitel 'Love is the seventh wave' is een geweldige song van Sting van zijn eerste solo album 'Dream of the Blue Turtle').

Vandaag bij de bank geweest voor een (gratis) hypotheekadvies. Ik ben tot de conclusie gekomen dat we met het oog op de levenshypotheek maar het beste kunnen blijven zitten waar we zitten. Dat leidt niet tot financiële hoofdbrekens, voorkomt een verhuizing (waar ik niet op zit te wachten), geeft de meiden enige tijd om elders te settelen en geeft Bertie t.z.t. de gelegenheid een ander stulpje te zoeken zonder man's cave en dat dus helemaal bij haar past.
M.b.t. het personeelsvoordeel op mijn hypotheek viel te melden dat dit in principe doorloopt. Maar aangezien dit per 1-1-2016 niet meer via de hypotheek wordt verrekend, maar via het salaris (en straks uitkering), bestaat de mogelijkheid dat die bijtelling van de laatste wordt ingehouden. Daar moet ik nog even helderheid over krijgen via de HR afdeling van Rabo.

Onderweg heb ik ook nog twee boeken verkocht aan geïnteresseerde collega's, waarvan er een was gepland en een spontaan onstond, toen we in het pendelbusje naar Utrecht aan de praat geraakten.

Ik heb geprobeerd het slechte nieuws van afgelopen dagen van me af te schrijven in mijn gedicht As (ik hoop dat iedereen de link kan openen; Voor mijn 'vrienden' is deze ook te vinden op Facebook ... ). Daarnaast voel ik me eigenlijk beter dan afgelopen weken, waarschijnlijk doordat ik met de Nexavar gestopt ben (bijwerkingen nemen af) en ik gestart ben met het prednison-achtige preparaat Dexamethason. (De blogtitel had dus ook Feeling Allright van Free kunnen zijn, maar die hoop ik later nog een keer te kunnen gebruiken),

By the way, het aantal pageviews nadert gestaag de 50.000! Ik hoop jullie nog lang te kunnen boeien.

1 opmerking: