vrijdag 16 januari 2015

15-1 Drive

Vandaag naar de gemeente geweest om mijn rijbewijs, dat op 4-2 verloopt, te verlengen. Ik was enigszins bezorgd of dat wel probleemloos zou lukken, omdat ik in deze fase van mijn herstelproces nog tijdelijk hulpmiddelen (krukken ... ) nodig heb bij het lopen. Er werd door de gemeenteambtenaar echter geen enkele opmerking over gemaakt (dat is dan weer het voordeel van het feit dat ze slechts 5 minuten uittrekken voor een dergelijke handeling, dat voorkomt discussie ... ).

Deze activiteit was tevens de inspiratie voor mijn blogtitel, de vraag was vervolgens wel welke uitvoering. Een beetje muziekkenner kent ongetwijfeld de versies van The Cars en R.E.M., maar ook die van Incubus en Boyce Avenue zijn meer dan de moeite van het beluisteren waard. Mijn persoonlijke voorkeur gaat zelfs uit naar die van Incubus (die naar mijn mening niet zou misstaan op de playlist van nLUK ... ).

Vanmiddag een oud-collega op bezoek gehad. die ruim een jaar geleden bij de vorige reorganisatie afscheid had genomen van de Rabobank organisatie. Hij was in de buurt vanwege een jubileum van een andere collega. Leuk om weer eens even bij te praten hoe het hem vergaan is. (Oh ja, we hebben het ook nog even over mij gehad ... ).

Wat ik nog vergeten was te vermelden uit het gesprek met mijn case manager gisteren: hij was blij dat de nier niet verwijderd was, omdat de geconstateerde uitzaaiingen (ook wel metastasen ... ) allemaal op botten (wervel en rib ... ) zitten en botweefsel langzamer reageert op medicijnen als Sutent (werkzame stof sunitinib ... ). De tumor in de nier is daarmee dus de beste graadmeter om te bepalen of de Sutent aanslaat.

Sinds ik vorige week mijn Rabobank mailbox had opgeschoond (maar pas nadat mijn userid weer was geactiveerd ... ), wordt mijn mailbox ook weer gesynchroniseerd met mijn iPhone (in gewone mensentaal: ik kan mijn Rabobank mail weer lezen op mijn telefoon ... ). Zo kreeg ik vandaag een mail van een collega, die informeerde hoe het met me was. Ik heb hem voor details verwezen naar mijn blog, maar had ook wel een bondige samenvatting:
"Afgezien van het feit dat ik nog gedeeltelijk invalide ben (kwaliteit van leven) en ik op basis van statistieken waarschijnlijk nog maar zo'n 5 jaar te leven heb (kwantiteit van leven) gaat het verder wel goed."
Muziek: Daar ben ik vandaag niet aan toegekomen, maar inmiddels hebben wel alle nLUK bandleden hun Dylan songs aangeleverd. Het is dus redelijk voorspelbaar  wat er de komende dagen op het menu staat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten