woensdag 21 januari 2015

20-1 Working 9 to 5

Gisteren werd Dolly Parton in DWDD opgehemeld, opdat haar "zonnige muziek" het gevoel van de zogenaamde Blue Monday zou doen vergeten. Het is niet helemaal mijn favoriete muziek (maar ze heeft ook best wel enkele leuke songs hoor ... ), maar ik was wel altijd gecharmeerd van haar charmante lach en ondeugende onbevangenheid (oké, ik beken ... ooit was ik ook onder de indruk van ... nou ja, je weet wel ... ). Omdat ik vandaag voor het eerst sinds ruim drie maanden mijn gezicht weer heb laten zien op mijn werk, leek deze blogtitel me wel toepasselijk. Ik was weliswaar niet om 9:00 uur aanwezig (het was 13:30 ... ), maar het was wel pas rond 17:00 uur dat ik de parkeergarage in liep.

Ik had mijn bezoek vooraf via de mail aan velen aangekondigd en dat leidde tot een redelijk massale toeloop, waardoor ik helaas niet iedereen persoonlijke aandacht heb kunnen geven (maar was leuk om jullie weer te zien en te spreken ... ). Ik heb in ieder geval wel ruim de tijd gehad om de collega's uit mijn oude team, die per 1-2- afzwaaien, te spreken (zij hadden speciaal voor mij hun drukke agenda vrij gemaakt ;-) ... ).

Gisteren was het een week geleden dat ik een intake had op De Hoogstraat. Vervolgens bleef het echter weer oorverdovend stil (er lijkt wel een vloek op te rusten ... ). Dus gisteren maar weer eens gebeld, maar de planner was helaas niet (meer) aanwezig. Vanochtend kreeg ik haar wel aan de lijn, maar ze had nog geen verzoek gehad om een vervolgafspraak in te plannen, dus daar moest ze eerst intern navraag naar doen. Ze waarschuwde me op voorhand dat de agenda van de beoogde fysiotherapeut t/m volgende week helemaal vol zat en er pas in de eerste week van februari weer ruimte was.

Vanochtend ook een reactie gehad van mijn Rechtsbijstandsverzekering n.a.v. mijn geschil met Eneco. Het aspect waarop ik het contract wilde aanvechten bleek geen juridisch grondslag te hebben, maar mogelijk was er wel een ander aspect waarop ik alsnog verhaal zou kunnen halen. Daarvoor moet ik weel weer even mijn mailarchief doorspitten (wie wat bewaart ... ).

De terugslag van afgelopen 2 dagen lijk ik weer te boven te zijn. Ben wel benieuwd hoe de dag van vandaag gaat uitwerken. Wordt vervolgd.

Muziek: Het wordt bijna saai om het hier te schrijven (maar de 15 aangeleverde songs zijn dat zeker niet om te beluisteren ... ), maar het is nog steeds de Dylan.

2 opmerkingen:

  1. Weer een maand verder, er rust geen zegen op die revalidatie van jou.
    Gelukkig ben je zelf actief bezig anders wordt het hem niet dus.....echt schandalig allemaal

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me bij onze zus aan. Echt schandalig! In welk land leven we eigenlijk dat je na 4 maanden nog geen revalidatie krijgt? Ga maar lekker door met je eigen programma!

    BeantwoordenVerwijderen