woensdag 28 januari 2015

28-1 Keep The Faith

De blogtitel is een songtitel van Bon Jovi en gaat over het hebben en houden van vertrouwen. Soms wordt dit zwaar op de proef gesteld ... .

Ik kreeg afgelopen week een opwindend sms-je: ik had 750.000 GBP (Engelse Ponden ... ) gewonnen op mijn mobiele telefoonnummer in de FreeLottoUK. YES, eindelijk zit het eens een keer mee en daar raak je uiteraard opgetogen over ... én achterdochtig (contactadres was een gmail account en dan ruikt een op fraude getrainde bankmedewerker meteen onraad  ... ). Even googelen en dan blijkt al snel dat ik doelwit ben van scam-ers, die me ertoe willen verleiden om eerst kosten en belastingen te betalen, voordat het gewonnen bedrag aan me wordt overgemaakt (wat dus nooit zal gebeuren ... ), Gelukkig kan je vertrouwen dat er nooit is geweest ook niet verliezen.

Nadat er deze week opnieuw zaken fout liepen (1. recept dat - ook na melding - niet doorkomt bij mijn apotheek {Bertie heeft al 2x een half uur voor nop in de wachtrij gestaan}, 2. afspraak voor bifosfonaat behandeling die niet gemaakt wordt en 3. het Sutent recept over januari is ook beland bij de afdeling Dagbehandeling Interne Geneeskunde ... ) ben ik de fouten en foutjes (inclusief de tegenwerking bij de externe MRI ... ) van - enkel en alleen - het Diak op een rijtje gezet. Vele daarvan zijn al in mijn blog voorbij gekomen en ik ga hier niet in herhaling vallen, maar mijn teller staat inmiddels op 17(!). Uiteraard is dit mijn beleving en zitten er ook betrekkelijk onschuldige foutjes tussen, maar het aantal doet zelfs mij schrikken en ik kan dit uiteraard ook niet zomaar negeren. Eerst hier maar eens rustig een nachtje over slapen hoe hiermee om te gaan, maar het moge duidelijk zijn dat het lastig is om het vertrouwen . vast te houden.

Verder kan ik melden dat ik nog steeds geen vermeldenswaardige bijwerkingen ondervind van de Sutent (dat geeft zeker vertrouwen voor de toekomst ... ). Mijn "blues"-bui van gisteren was vandaag nauwelijks aanwezig, maar er waren ook geen gebeurtenissen die daar aanleiding toe gaven (bijvoorbeeld nog helemaal geen muziek geluisterd vandaag !... ), dus ik heb er nog niet alle vertrouwen in dat deze is overgewaaid.

2 opmerkingen:

  1. Het blijft dus zelf opletten en mensen achter de vodden zitten... van de zotte dus!
    de wet van Murphy????
    Wel super dat je nog steeds (gelukkig) geen echte bijwerkingen hebt.

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen