vrijdag 9 januari 2015

9-1 Give That Bass Player Some

Even "googlen" in Spotify en ik kwam deze toepasselijke titel tegen van James Brown, zelfs beschikbaar in een part I en II. Ik kende deze nog niet, maar ze zijn wel lekker swingend (typisch James Brown dus en gelijk maar toegevoegd aan mijn Soul-Funk playlist ... ). Toepasselijk omdat ik vandaag de bas weer ter hand heb genomen in voorbereiding op de repetitie van morgenavond (je moet doelen stellen, nietwaar? ... ). Ik heb vooralsnog qua repetitierepertoire wel op veilig gespeeld (eerder gespeelde nummers dus ... ), omdat mijn voorbereidingstijd vanwege de ziekenhuisopname fiks beperkt werd. Daarnaast was de lijst met potentiĆ«le nieuwe nummers ook dermate lang, dat dit wel enig uitzoekwerk zou betekenen (voor de volgende keer dus, als we definitieve keuzes hebben gemaakt ... ). Ik heb er onwijs veel zin in en het is weer een volgende stap richting herstel.

Over het laatste gesproken ... fietsen op de hometrainer vanochtend leverde de eerste 18 minuten slechts 2 pijnscheuten op (ze waren te hebben ... ), maar toen ik voor de laatste 2 minuten doordraaide naar weerstand 6 moest ik het tempo toch wel temperen. Bij de overige oefeningen ondervond ik nauwelijks hinder. Ook niet toen ik vanmiddag mijn rondje van 1 km ging lopen (kijk mama, zonder mijn krukken ook maar eenmaal te gebruiken ... ).

Van de immuuntherapie ondervind ik na 2 capsules (uiteraard ... ) nog geen bijwerkingen.

Muziek: de Playlist en Potentials (incl. mijn eigen wishlist ... ) van mijn band nLUK.

1 opmerking:

  1. Hopelijk blijft het zo gaan en komt de ernstigere pijn niet terug.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen