donderdag 1 januari 2015

30/31-12 & 1-1 Happy New Year

Ik wil om te beginnen al mijn trouwe (en uiteraard ook mijn minder trouwe ... ) lezers een gelukkig en vooral gezond 2015 toewensen (ik weet inmiddels als geen ander hoe belangrijk dit laatste is ... ).

De afgelopen dagen heb ik weer enkele mijlpalen bereikt:

  • Mijn record aantal stappen zonder krukken heb ik op 31-12 verbeterd van 199 naar 540.
  • Oudejaarsavond hebben we bij vrienden in Zeist doorgebracht (tot 23:45; Afgezien van een kort burenbezoek was dit mijn eerste bezoek buiten de deur ... ).
  • Naar onze moeders in Noord Brabant geweest om ze als verrassing persoonlijk een gelukkig Nieuwjaar te wensen.
  • Weer een klein stukje auto gereden (we hebben een automaat en mijn R-been functioneert 100% ... ). 

Daarnaast hebben we een oplossing voor de snurkproblemen van Bertie gevonden! We hebben een nieuwe (grotere ... ) TV gekocht en het "oude" flatscreen is naar de 1e verdieping verhuisd. (Voor de duidelijkheid: als ik 's avonds in slaap val - en dus ga snurken - dan heeft Bertie daar problemen mee  ... en heeft ze nu dus een "escape"-mogelijkheid ... ).

Muziek: Afgelopen dagen stonden in het teken van de Top2000, over het algemeen genieten, met af en toe een (nare ... ) verrassing. De zogenaamde Afkickdagen (vandaag en morgen ... ) voelen als een Cold Turkey: wat een ongelooflijke baggermuziek wordt er gedraaid zeg.
P.S. Uiteraard is de titel ontleend aan de song van ABBA (op nr 771 ... ).

1 opmerking:

  1. Hoi Fon en familie,

    Een gelukkig (qua beleving en qua ontwikkelingen) en gezond 2015
    Dat je elke week melding kan maken over welke persoonlijke records je gebroken hebt doordat het beter met je gaat.

    Maarten

    BeantwoordenVerwijderen