dinsdag 30 december 2014

29-12 Calm Before The Storm

Ik heb vanavond de antibiotica kuur afgerond. De afgelopen twee weken heb ik conditioneel flink ingeleverd, maar gelukkig merk ik (vooral op de hometrainer ... ) dat ik weer krachten terug aan het winnen ben. Ik ben echter nog zeker niet op mijn niveau van enkele weken geleden, toen ik gemakkelijk op een redelijk tempo een half uur op weerstand 6 kon fietsen (maar ook minder én binnen liep ... ). Buiten lopen was er ook vandaag niet bij, want de eerder vast gereden sneeuw ligt nog steeds als een dikke ijskoek op de straat. Dus nog even geduld betrachten.

Deze week is het nog rustig, voordat de bezoeken aan ziekenhuizen weer van start gaan. Vandaar ook de blogtitel naar de songfestival song van The Common Linnets (waarbij ik me een kleine dichterlijke vrijheid heb geoorloofd ... ):

  • Ma 5-1 CT scan
  • Wo 7-1 Controle in UMC (bestraling)
  • Do 8-1 Controle Oncoloog (uitslag CT scan en start immuuntherapie)
  • Ma 12-1 Intake revalidatie Hoogstraat 

Jullie kennen inmiddels allemaal mijn mening over de samenwerking tussen de verschillende disciplines in het Diakonessenhuis. Ik ben klaarblijkelijk niet de enige die niet geheel tevreden is over de samenwerking, getuige een artikel in het AD van afgelopen zaterdag:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten