zondag 28 december 2014

27/28-12 Yesterday When I Was Young

Opnieuw even door de Top 2000 lijst gelopen om een geschikte titel te vinden. En op nummer 872 staat Charles Aznavour met deze song (ik ga er niet op wachten, want uitzending is komende nacht tussen 1:00-2:00 uur ... ). Het lijkt inderdaad als de dag van gisteren:

  • Op 6-jul reed ik nog een record in de Strava-analen en was ik gedurende korte tijd KOM (King of Mountain ... ) op een bepaald traject;
  • Op 3-aug reed ik nog een mountainbike rit van ruim 73 km (bron: Strava ... );
  • De weken daarna fietsten Bertie en ik nog zorgeloos door de Vogezen en Ardennen. 
Toen was het leven nog eenvoudig en onbezorgd (afgezien wat spierpijn in mijn rug ... ). Ik voelde me in de kracht van mijn leven. Totdat ik op 30-aug plotseling door mijn rug zakte. De rest van de geschiedenis kennen jullie inmiddels.

Vandaag de dag ben ik al blij als ik (bijna ... ) 200 stappen lopen zonder mijn krukken te gebruiken. Dat afgelopen dagen was het overigens niet mogelijk om te proberen om deze prestatie te verbeteren. Vanwege de sneeuw durfde ik het risico niet te nemen, dus ik moest me beperken tot lopen binnenshuis. Vandaag merkte ik overigens dat ik liep met een enigszins ingezakte rug (een beetje krom ... ), dus ben ik er op aan het letten om rechter te lopen en dat lijkt een positieve uitwerking te hebben op de balans. In huis begin ik ook steeds meer zonder hulpmiddelen te lopen, want op de meeste plekken is er wel houvast (muur, deurklink, aanrecht, stoelen etc. ... hoewel dat vanavond toch nog een keer bijna mis ging ... ).

Muziek: Top 2000, zolang deze niet hoeft te wijken voor het NK Schaatsen in Thialf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten