vrijdag 5 december 2014

5-12 Got The Time

Vannacht opnieuw een groot deel van de nacht (tot 4:30u ... ) op mijn zij geslapen en daarna vertrouwd verder op mijn rug. dat leverde nu geen uitvalverschijnselen in mijn benen op. Ik werd zelfs voor het eerst gewekt door de wekker (de eerste keer sinds de operatie 7 weken geleden! ... ).

Na een gezelllig bezoek van een vriendin van Bertie ook nog even contact gehad met de zanger van de band. Na enige geëxperimenteer met de bas, zijn de mannen er achter aan het komen dat bas spelen toch iets anders is dan gitaar. Daar was ik 12 jaar geleden ook al achter gekomen. Zo'n instrument heeft gewoon een heel andere rol in de band en vereist dus een andere benadering (op zo'n manier verdien je ook respect, hahaha .... ).

Vanmiddag toch maar weer even contact gezocht met het ziekenhuis om te achterhalen of er al een operatie datum bekend was. Dat bleek inderdaad het geval, t.w. 17 december. Dat is helaas weer twee weken verder dan de oorspronkelijk geplande datum van 3-12, die ingetrokken werd omdat er nog geen afstemming was geweest met de orthopeed. Ik werd nog wel teruggebeld door de uroloog dat het niet mogelijk was om de operatie naar voren te halen vanwege het team. Kortom: we hebben nog enige tijd om verder te revalideren van de rugoperatie. De blogtitel refereert daarom vandaag aan een song van het album "Look Sharp" van Joe Jackson (met een geweldige bassolo ... ).

Vandaag gestart met de afbouw van het Pretnison-achtige medicijn. Ik hoop dat mijn opgeblazen buik en bolle kop daarna ook snel verdwijnen. Mijn prestaties op de hometrainer (weerstand 5) leiden daar op dit moment overigens niet onder (zie foto ... ).

Muziek: David Bowie's live album "A Reality Tour", waar erg lekkere (ook voor mij onbekende ... ) nummers op staan.


P.S. In de verwijsbrief van de orthopeed naar de revalidatie kliniek De Hoogstraat wordt overigens aangegeven dat ik een partiële dwarslaesie zou hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten