maandag 15 december 2014

14-12 Fever

De titel is natuurlijk ontleend aan de wereldberoemde song van Peggy Lee (en vele anderen, maar dan doorgaans ook in een mindere uitvoering ... OK, ik zeg het met tegenzin, maar ook Michael Bublé kan er mee door ... ). Het begint met een mooie contrabas begeleid door "fingersnaps" en een eenvoudige drumpartij, waaraan toegevoegd uiteraard de stem van Peggy. Vanaf het begin swingt het, wie hier op stil kan zitten?

Zo begon deze zondag ook. Ik had me voorgenomen om weer eens buiten te gaan lopen. Ook nu met zo min mogelijk gebruik van de krukken. Ik denk dat ik wel minimaal een kilometer heb gelopen, dus dat gaf me zeker dat positieve Fever gevoel.

In de loop van de middag werd ik echter steeds lustelozer en kreeg ik zelfs koude rillingen. Toen we in de loop van de avond besloten om de koorts maar eens op te meten kwamen we uit op 39,95! Meteen de huisartsenpost gebeld, die vroeg om langs te komen. Het leek op een longontsteking dus maar meteen een antibioticakuur voor 2 weken.

Morgen een longfoto laten nemen via de huisarts en de Uroloog informeren over de nieuwe situatie. Vraag is of het verantwoord is om in deze toestand te opereren.

1 opmerking:

  1. Hi Fon,

    Dat is een tegenvaller. Hopelijk valt het mee en kan je geopereerd worden.
    Ik leef weer met je mee.
    Groet Nico

    BeantwoordenVerwijderen