maandag 1 december 2014

30-11 Wake Up Alone

Vannacht redelijk goed geslapen in mijn gast-bed op de beneden verdieping. Zoveel als mogelijk geprobeerd om op mijn zij te slapen en dat lukte goed. Ik was rond 6:00u wakker, maar ben daarna toch nog een uurtje ingedut. Het was ook de laatste nacht van het uitje van Bertie, vandaar de titel, ontleend aan de song van het album Back To Black van Amy Winehouse.

Toen ik eenmaal op wilde staan schrok ik wel even. Ik had pijn in beide knieën en de gang naar het toilet ging ook redelijk wankel. Het was dus even opletten om het evenwicht niet te verliezen. Toen ik daarna mijn eerste oefenrondje had afgerond (half uur hometrainer op een uitdagende stand 6 met een afgelegde afstand van 13,6km en daarna de vaste oefeningen ... )  was het dat gevoel gelukkig weer verdwenen.

Na de nodige moeite te hebben gedaan om alle zaken gereed te zetten kwam het afgesproken bezoek niet opdagen. Jammer omdat ik ander bezoek speciaal daarvoor had afgezegd. Zal wel een misverstand zijn, kan gebeuren.

Dat gaf me wel de gelegenheid om mijn zakelijke mailbox op te schonen en een afspraak te plannen met mijn overgebleven SLM collega (telefonische afspraak morgen ... ). Verder via de mail contact gezocht met mijn nieuwe manager. Komende week volgt dan ook nog een formele eindbeoordeling met mijn huidige manager (dus toch nog aan het werk ... ). Vervolgens heb ik ook de vragen aan de orthopeed, waarmee we morgen een afspraak hebben, op een rijtje gezet.

Muziek:

  • Amy Winehouse albums "Back to Black" en "Lioness: Hiidden Treasures".
  • Verder enkele albums uit het ELFTAL van muziekkrant OOR geprobeerd. Ben Howard "I Forget Where We Were" had ik zelf al eerder ontdekt en positief beoordeeld, Verder maakte het album "Hozier" van Hozier een eerste positieve indruk met lekkere gospel invloeden (Luistertip: "Take me to the church", dat tekstueel iets aardser uitpakt dan de titel doet vermoeden ... ). Daartussen ook de CD "En Toch ... " van Henny Vrienten, die nog in mijn afspeellijst prijkt, omdat ik daar heerlijk op ben ingeslapen. De rest van hetgeen ik beluisterd heb vond ik persoonlijk van een bedenkelijk niveau.

Actief werken aan herstel: 3:00 uur. Bij het lopen heb ik vandaag weinig los gelopen maar steeds de krukken licht gebruikt. Ik heb het idee dat ik dan mijn rug minder belast.
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten