donderdag 18 december 2014

17/18-12 Something

Natuurlijk ontleend aan de Fab Four, ofwel The Beatles (die ik de afgelopen jaren steeds meer ben gaan waarderen ... ) en wel van mijn favoriete album Abbey Road, Het gaat niet zozeer om de songtitel, maar meer om de songtekst

Something in the way she moves
Attracts me like no other lover
Something in the way she woos me
I don't want to leave her now
You know I believe and how

Somewhere in her smile she knows
That I don't need no other lover
Something in her style that shows me, yeah
I don't want to leave her now
You know I believe and how

You're asking me, will my love grow?
I don't know, I don't know
You stick around now it may show
I don't know, I don't know

Something in the way she knows
And all I have to do is think of her
Something in the things she shows me
I don't want to leave her now
You know I believe and how


Voor mij vormt deze tekst een ode aan Bertie, mijn rots in de branding in deze moeilijke tijden (ook als ze het zelf moeilijk heeft ... ). Ik hou van je schat.

De afgelopen 2 dagen gaat het gelukkig weer iets beter, we hebben geen koorts meer gemeten hoger dan 37,8 (gisteren ... ) en 37,1 (vandaag ... ) en dat doet onze hoop aanwakkeren dat de antibiotica aanslaat en het dus inderdaad een longontsteking betreft (hoewel we een tumor op de longen uiteraard nog steeds niet uitsluiten ... ). De komende dagen maar even afwachten hoe het zich verder ontwikkelt.

Vooral gisteren stond de telefoon roodgloeiend naar aanleiding van mijn blog (hetgeen ook best vermoeiend was doordat lang praten tot benauwdheid leidde, maar aan de andere kant ben ik dan ook wel weer blij met alle belangstelling ... en als ik dan aangeef dat ik het gesprek daarom niet al te lang wil maken, dan is daar gelukkig ook begrip voor  ... ). Vandaag was het rustiger en ben ik ook weer aan lopen, fietsen en enkele oefeningen toegekomen (allemaal op een zeer bedaard - noem het voor mijn part "bejaard" - tempo, maar alles beter dan helemaal stil zitten ... ).

Muziek: Weer twee CD's van mijn Brabantse vrienden beluisterd (zie blog 8-12 ... ) met af en toe verrassende songs. Nog twee CD's te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten