donderdag 11 december 2014

11-12 Van De Regen Naar de Zon

Afgelopen maandag en dinsdag even een dipje doorgemaakt. Behoorlijk futloos (zelfs om mijn blog bij te werken ... ), ook meer pijn en vooral veel geslapen. Maandag toch nog tegen de teneur in mijn oefenprogramma afgehandeld, maar dinsdag heb ik helemaal aan de futloosheid toegegeven. Gisteren voelde ik me me gelukkig al weer een stuk beter en veel gelopen (hele stukken los, maar nog wel met krukken in de hand. Lijkt steeds stabieler te worden ... ). Ik denk dat het te maken heeft met de (snelle) afbouw van de Pretnison. Vannacht ook erg goed geslapen en wakker geworden van mijn dochter die ging werken, waarna ik pas om 9:30u op stond.

De blogtitel is afkomstig van het hieronder vermelde album van Typhoon.en spreekt voor zich, lijkt mij.

Muziek: Er is wel veel muziek voorbij gekomen,

  • Ik heb ruim de helft van de zondag kado gekregen CD's inmiddels beluisterd. Wat een werk om per CD songs te verzamelen met een vergelijkbare sfeer. Erg leuk om te beluisteren. Het is vooralsnog nog wel lastig om uit de selectie van pakweg 120 songs van verschillende(!) bands iets specifieks er uit te lichten.De volgende ronde wellicht. 
  • Vermeldenswaardig is ook Typhoon met zijn album Lobi Da Basi (Liefde is de basis). Leuke Nederlandstalige teksten en lekker swingende muziek. (Bij zoeken op Spotify ook even de albumtitel mee nemen, want er zijn meer bands met dezelfde naam ... );
  • Ook de Noorse artiest.Bernhoft heeft met zijn album Islander een zeer lekker dansbaar album gemaakt (vooral ook een luister tip voor de meiden Down Under  ... ).  

1 opmerking:

  1. Hoi Fon,

    Ik miste je blogs al.
    Goed dat het nu weer beter gaat en dat je af kon bouwen van de prednison
    warme groet

    Maarten

    BeantwoordenVerwijderen