zondag 14 december 2014

13-12 Sleepwalkers

Met een kleine vertraging een update van mijn blog. De titel betreft een song van Level 42 van hun album Running in the Family. Deze slaat op het feit dat ik gisteren een gat in de dag heb geslapen en pas om 10:30u opstond (als eerste in huis nota bene! Voor zover het "sleep" gedeelte ... ) . Daarnaast lukte het me om redelijn lang te lopen,(het "walk" gedeelte, maar nog steeds wel met een slapend linkerbeen! ... ) zonder al te vaak de krukken in te hoeven zetten als evenwichtssteun. Tot op heden lukte me dat eigenlijk alleen in de ochtend of middag, maar was ik 's avonds doorgaans minder stabiel, vandaag lukte het me echter ook in de avond. Positief denkend zie ik dat maar weer als een stapje vooruit.

Verder veel mooie sport op het ijs in Thialf, waarbij we moeten constateren dat de concurrentie afgelopen zomer er flink aan getrokken (of - om met de ARD te spreken - gespoten ... ?) heeft.

Ook schandalig dat Astana toch weer een licentie van de UCI heeft gekregen. Hoe ongeloofwaardig (lees: corrupt ... ) kun je zijn als internationale wieleruinie?

Muziek: Ik heb een Spotify playlist samengesteld van Prince, die natuurlijk begint met het Purple Rain album, maar ik ben ook niet "vies" van zijn funky materiaal. Mooie mix dus, die vandaag (14-12) vast nog aan bod gaat komen.

1 opmerking: