zondag 30 november 2014

29-11 Cancer

Door een goede vriendin werd ik herinnerd aan een album van Joe Jackson (ze noemde het "Black and White", maar ik constateerde al snel dat ze haar klassiekers niet op orde had en natuurlijk "Night and Day" bedoelde ;-) ... ). Daarop ook een song die toepasselijk "Cancer" heet en Jackson zong daarover in 1982:

Everything gives you cancer
There's no cure, there's no answer ...
(voor de nieuwsgierigen hier een link naar de volledige tekst ... )

Zoals gisteren reeds aangegeven is er nog geen datum gepland voor het verwijderen van de nier. Ik had dat gisteren in eerste instantie wel als zodanig gemeld n.a.v. een ontvangen brief, maar via de mail werd aangegeven dat ik die als niet verzonden moest beschouwen. Waarschijnlijk omdat er nog geen afstemming was geweest tussen de  uroloog en orthopeed. Mogelijk ook omdat ik maandag toch een afspraak met de orthopeed heb en hij eerst wil lijken hoe ik ervoor sta.

Muziek: Joe Jackson albums Look Sharp (met Is she really going out with him ... ) en Night and Day (met o.a. Steppin' Out, Real Men en Slow Song), beide juweeltjes. Daarnaast Amy Winehouse met Back to Black en Lioness. Vandaag vooral ook Radio 6 op gehad, om niet de hele dag met oortjes in te zitten.
Actief werken aan herstel: 3:40 uur (net als gisteren ... ). Hierbij moet je dan denken aan lopen met krukken (en af en toe zonder ze te gebruiken ... ), fietsen op de hometrainer (vanochtend voor het eerst 30 min ... ) en tal van oefeningen voor bovenbenen (met de billen tot de bankleuning en vandaar uit weer omhoog ... ), dijen (op bed liggend met aerobics band om de knieën ... ),  hamstrings, liezen (op bed liggend bal tussen knieën samenknijpen ... ), buik en nog enkele andere oefeningen. En ook tussendoor beweeg ik natuurlijk regelmatig (maaltijden incl. opruimen, drinken pakken, toiletbezoek, douchen e.d.  .... ).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten