zaterdag 1 november 2014

1-11 Rustige dag

Opnieuw weinig geslapen vannacht, wakker om 3:30u, pas tegen de ochtend weer in slaap gesukkeld.

Verder lekker even naar buiten geweest met mijn rollator op de warmste 1 november van de afgelopen eeuw, maar één rondje over het plein plus nog enkele spierversterkende oefeningen zijn al snel genoeg voor één sessie.

Geen bezoek, wel de nodige telefoontjes. Een keer lezen (vooral nog lectuur) is ook wel een keer lekker.

Na een verkeerde beweging met pijnscheut(!) heb ik tijdelijk(?) even last van mijn spijkerbed. Beetje rustig aan doen vanavond. Houden we het een keer kort ;-) .  

1 opmerking:

  1. Hoi Fon,
    Ik ben eventjes niet op je blog geweest maar lees dat het een heftig weekje is geweest. De zoveelste op rij.
    Los van je gezondheid ook nog slecht nieuws van je werk. Het kan niet op.
    Ik wens je dan ook (weer) veel succes en sterkte.
    Groet, Olof

    BeantwoordenVerwijderen