dinsdag 25 november 2014

25-11 The Meaning Of The Blues

Vandaag de dag begonnen met mijn oefeningen op muziek van Joe Bonnamassa. Joe is een geweldige blues gitarist met zeer vloeiende solo's en een geweldige sound. De verschillende albums in mijn Spotify afspeellijst zijn ook weer opvallend anders qua sound, De song waaraan ik refereer in de titel is afkomstig van het album Dust Bowl (de titelsong kent ook een geweldig groovende bas ... ) en maakte me vandaag toch weer voor het eerst aan het huilen (ieder keer als ik hem opnieuw draaide weer. Voor het laatst was dat in het ziekenhuis ... wat muziek al niet teweeg kan brengen ... ).

Do you know what it means to walk alone?
And what it means to be, be by yourself/
Do you know what it means when there's no one to bring you good news? (Ja dat ken ik ... )
Then you know, you know the meaning of the blues.

Do you know what it means to cry alone?
And what it means to cry by yourself? (Jazeker ... )
Do you know what it means to love a woman you can't own? (Da's gelukkig lang geleden ... )
If you do, then you know the meaning if the blues.

Hierbij een link naar de song op YouTube.

Vandaag (vooralsnog althans ... ) de laatste bestraling ondergaan. Omdat een vriending van Bertie gisteren tijdens haar bezoek aangaf  dat ze een keer met een andere vriendin mee naar binnen was gegaan, heeft Bertie dat vandaag ook gedaan. Dat heeft in ieder geval enig fotomateriaal opgeleverd. Links de tafel waarop ik in een frame lig met mijn hoofd en armen, tussen de bestralingsapparatuur in/ Rechts de monitoren in de controleruimte, waarop ik vanuit vier hoeken in de gaten gehouden word. (Wee als ik ook maar enigszins beweeg ... ).



Vandaag is Bertie ook "bezweken" aan een virus. Vanavond had ze koorts (38+ ... ). Ook ik was nog niet helemaal hersteld van mijn infectie op mijn luchtwegen, maar dat lijkt weer de goede kant op te gaan (vandaag 3:30 uur bezig geweest met oefeningen). Uit voorzorg hadden we het bezoek voor vanavond gevraagd om op een ander moment te komen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten