zondag 2 november 2014

2-11 Lazy sunday afterrnoon

In de ochtend afscheid genomen van MTB club de Zijwieltjes. Het was altijd een genot om op zondagochtend met deze jongens door het bos te raggen,, maar ik moet helaas de realiteit onder ogen zien met mijn broze vrouwenbotten en spijkerbed in mijn rug.

Ook kwam er nog even andere buurtjes langs, waaronder mijn favoriete buurmeisje met opnieuw een mooie tekening.

Tot slot vroeg in de middag nog even familie bezoek uit Brabant. Daarna er een Lazy Sunday Afternoon van gemaakt (lekker ingekakt.onder Eredivisie Sport, weinig gemist neem ik aan ... ).



P.S. Tussendoor uiteraard ook  af en toe het bed uit en lopen en oefeningen doen! Vanaf vrijdag doe ik ook lichte squats achter het bed (door de knieën met de billen tot op de bankleuning. en weer omhoog). Vanavond voor het eerst 10x met losse handen(!) (maar daarna dan ook rap het bed weer in. YES! .... ). Vandaag wel iets meer gelegen en daardoor ook niet zo'n pijn in mijn rug als gisterenavond, (Stap voor stap, geduld, good boy ;-) ... )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten