zaterdag 1 november 2014

31-10 Bijzondere bezoeken

Al eerder had ik het bezoek van de fysio beschreven en de stimulans die dit met zich meebracht.

's Middags bezoek gehad van mijn buurvrouw die anderhalf jaar geleden getroffen is door een hersenbloeding. Ook zij stoeit nog steeds met de gevolgen hiervan. Net als ik hecht ze sterk aan haar onafhankelijkheid en is ze wars van betutteling. Haar omgeving lijkt dat niet altijd te begrijpen. Sterke vrouw!

Daarna bezoek van mijn (zonder dollen ... ) gewaardeerde manager met een kaart en bloemen namens de afdeling. Na een gezellige opening kwam het onderwerp onvermijdelijk ook op de reorganisatie bij Rabobank GICT en de sfeer op de afdeling op dat vlak doormaakt, waarbij er veel verschillende gevoelens leven. Vervolgens werd ook ik bedankt voor bewezen diensten  (ok, ok ... in iets andere woorden dan, hahaha ... ) en krijg ik per 1-2-2015 ook de status "boventallig". Hoe er met mijn situatie om wordt gegaan is ook duidelijk. In ieder geval ook op dit vlak de reeds verwachte duidelijkheid, een project voor later. (En als goedmakertje komt mijn manager volgende week een trapleuning monteren in mijn trapgat, hahaha ... aan zo'n manager heb je tenminste nog iets ... ).

's Avonds de "Mannen" van de band (www.nLUK.nl) op bezoek gehad (altijd gezellig en .... er zitten nu eenmaal geen vrouwen in de band ... ). Vlak voor het bezoek was mijn via de chat al duidelijk geworden dat ze op de avond van mijn operatie toch - volgens plan - hadden gespeeld op de Beatles Tribute en daarmee tevens een Tribnte aan mij hadden opgedragen ... wat een kerels, waarvoor DANK! (That's what friends are for. En ze hadden het als "bijzonder" ervaren ;-) ... )

1 opmerking:

  1. Jeeh Fon dat is goed kl.... dat ze je toch 'bedanken' voor je jarenlange inzet!!!
    Had dat niet anders moen zijn in dit geval?
    Straks dus tijd over.....?
    Sterkte man

    xx

    BeantwoordenVerwijderen