donderdag 27 november 2014

27-11 Running Up That Hill

Een drukke dag vandaag. Al om 7:45 uur aan de slag met lopen en fietsen en na het ontbijt (op bed) nog snel enkele oefeningen op bed, voordat we richting het ziekenhuis gingen voor een kennismaking met de Uroloog, die de operatie zal uitvoeren. Douchen schoot er helaas bij in, doordat dochterlief de printer had "gesaboteerd" en mijn vragenlijstje er dus niet automatisch uit kwam rollen.

De informatie die we tijdens een eerder bezoek aan de controlerende Uroloog hadden meegekregen was vooral nog gebaseerd op de klassieke nieroperatie (en dus enigszins achterhaald ... ). De operatie gaat naar verwachting ongeveer 2 uur duren en de ziekenhuisopname duurt 3-5 dagen in geval van een kijkoperatie. (Bij de klassieke incisie onder de ribben gaan deze tijden verdubbelen .... ). Tijdens de kijkoperatie  willen ze zoveel mogelijk ruimte tussen mijn bekken en de onderste ribben en het is dan het idee dat ik zijwaarts in een bocht gelegd wordt. De vraag is echter of dit met het oog op mijn rug al kan. Daarover gaat de Uroloog contact opnemen met de orthopeed (met wie ik a.s. maandag zelf ook een afspraak heb ... ),

Vanmiddag een telefonische afspraak met de Bedrijfsarts gehad en daarna nog even telefonisch contact gehad met mijn SLM collega binnen het domein BSB, die mij van harte welkom heette. Daarna bezoek van een (binnenkort ex-) collega c.q. muzikale vriend, die inspirerend muzikaal leesvoer had meegebracht (muzikanten onderling .... , nieuwe inspiratie om op Spotify te zoeken ... ).

Voor het eten nog even loopoefeningen gedaan op krukken, waarbij ik drie keer de afstand van de voor- naar de achtergevel (ongeveer 30m ... ) zonder de krukken te gebruiken heb afgelegd. Het is nog niet bepaald "Running Up That Hill" (van Kate Bush's album Hounds of Love ... ), zoals de titel van de blog suggereert, maar voor mij voelt het wel als zodanig.

Ook na het eten nog even bezoek gehad, maar desondanks ook voldoende tijd om mijn oefeningen repertoire af te handelen. In totaal toch weer bijna 3 uur vandaag..

Muziek: Vandaag vooral het album Frank (Deluxe Edition) van Amy Winehouse. (Jeetje wat een uitgebreide editie, maar aan de andere kant best wel lekker .... ).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten