zaterdag 8 november 2014

8-11 Stairway to Heaven

De trap

Nu er een trapleuning in de binnenbocht van mijn trap (draai van 180 graden ... ) is gemonteerd lonkte vanochtend de "Stairway to Heaven" (ofwel: de douche .... ). De uitdaging bleek minder groot dan op voorhand ingeschat, doordat alles stevig en op een logische plek zat. Belangrijkste zorg was dat iedere voet goed op de traptrede stond en verder simpelweg ... stapje voor stapje..

Lekker buiten

Ook weer lekker even naar buiten geweest en enkele buren op de hoogte gebracht van mijn situatie. Niet iedereen bleek nog op de hoogte (maar als je in een rollator rondloopt, dan heb je al snel aanspraak ... ).

Voordeel Blog

Vanavond vrienden uit Brabant op bezoek gehad. Ze hadden mijn blog gelezen, waardoor we ook toekwamen aan andere leuke onderwerpen.



Muziek:
- Bluesrock van Joanne Shaw Taylor, album The Dirty Thruth (niet smashing, wel lekker .... )
- N.a.v. een recensie in de Gitarist was ik gaan luisteren naar een nieuw album The Endless River van Pink Floyd. Mijn conclusie: Opnames die er nog lagen en terecht niet eerder uitgebracht waren. Waarom nu wel? (Geen idee, wellicht voor degenen die de slaap niet kunnen vatten, maar zelfs dat werkte bij mij niet  .... ).

Nieuws: Staat de krant vol over misstanden in de dementenzorg, heeft Jules Deelder (binnenkort 70! ... ) DÉ OPLOSSING:
... eeuwig kind blijven, dan kan je ook niet dementeren ;-).

1 opmerking:

  1. Ha Fon,

    Goed te lezen dat je weer mobieler in eigen huis bent.
    Op naar dinsdag..

    groet Nico

    BeantwoordenVerwijderen