vrijdag 28 november 2014

28-11 Help Yourself

Vanochtend Bertie uitgezwaaid. Na alle inspanningen van de afgelopen weken heeft ze wel een uitje verdiend, vond ik. Ze is met twee vriendinnen met de trein naar de kerstmarkt in Keulen en komt zondag weer terug. Aangezien Imke er is om te koken vormt dat ook geen enkel probleem, want voor de rest kan ik mezelf aardig redden. (Daaraan refereert ook de titel van de blog vandaag, een prachtige akoestische song van het debuutalbum van Joan Armatrading ... ).

Vanochtend was ik opnieuw vroeg wakker en rond 6:30 ben ik er maar uitgegaan. Dat levert in de loop van de ochtend dan ook wel weer zijn weerslag op tijdens het lezen van de krant in de vorm van een power nap. Daar bied ik ook maar geen weerstand aan.

Na het bericht van mijn plaatsing ben ik ook al weer aan het nadenken over de re-integratie en vooral ook overdracht (voordat mijn collega's straks definitief het pand hebben verlaten ... ). Begin volgende week toch maar iets concreets daarover gaan afspreken met mijn SLM collega en onze manager.

Vandaag ook een brief met een voorstel ontvangen voor de nieroperatie op woensdag 3 december a.s. Ik ging er daarbij vanuit dat daarover contact zou zijn geweest tussen de uroloog en de orthopeed (zoals donderdag met de uroloog besproken, die twee schijnen elkaar ook privé goed te kennen ... ). Vanavond zag ik echter een mail in mijn mailbox dat de brief per abuis was verzonden, dus ik vermoed dat er nog geen contact is geweest. Ik denk persoonlijk dat het wel zou moeten lukken en ben daarom ook alvast wat rek- en strekoefeningen voor de onderrug in mijn oefeningen op aan het nemen (en dat gaat redelijk pijnloos ... ).

Muziek: Joan Armatrading dus, maar dan toch voornamelijk haar oudste albums, met voor mij als uitschieter nog steeds haar 2e "Show Some Emotion". Haar latere werk kan me niet zo boeien.

2 opmerkingen:

  1. Lekker dat Bertie er even uit is en je toch weer voor jezelf kunt zorgen met hulp van Imke.
    Even afwachten dus of woensdag doorgaat.....
    Hoor het wel.
    Sterke broertje

    xx

    BeantwoordenVerwijderen