woensdag 15 oktober 2014

1-10 De twijfel ...

De afspraak voor de MRI stond inmiddels op 10-okt bij kliniek Annatommie (ja, zo schrijf je het echt) in Utrecht en die met de orthopeed bleef dus op 3-nov. Ik had alle scenario's inmiddels op een rij gezet en wilde daarover even ruggespraak houden met de huisarts en maakte op 1-okt een telefonische afspraak (omdat ik reeds op mijn werk zat vanwege afspraken). "Dat is toch wel bijzonder ongebruikelijk ... u kunt gewoon naar het spreekuur komen", probeerde de assistente nog, maar gelukkig bleek mijn huisarts minder formeel.

De scenario's:

  1. Alle afspraken in het Diaconessenziekenhuis afzeggen en ook naar de orthopeed bij Annatommie. Dat zou waarschijnlijk sneller tot een uitslag leiden, maar voor een eventuele rugoperatie zou ik alsnog naar een ziekenhuis moeten. En de vraag was of je er dan snel tussendoor zou kunnen;
  2. Alle afspraken in het Diaconessenziekenhuis afzeggen en bij een ander ziekenhuis weer helemaal vooraan beginnen. 
  3. Het laten zoals het was.

De inschatting was dat ik in scenario's 1 en 2 weinig zou opschieten en zelfs het risico zou lopen op nóg meer vertraging. Bleef - met enige tegenzin - scenario 3 dus over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten