vrijdag 24 oktober 2014

24-10 The boys from the fysio

Vanochtend om 6:00 naar toilet gegaan. Gaat dat normaal gesproken al niet al te standvastig, in mijn toestand was ik blij dat ik het toilet zonder te vallen heb gehaald. Mijn gene maar even opzij gezet en voor de 'terugreis' toch maar even gebeld voor begeleiding. Niet goed voor mijn zelfvertrouwen, dus besloten om thuiskeer uit te stellen naar zaterdag. Bied ik daar ruimte om nog enkele voorbereidingen te treffen.

Ik ben mijn zenuwen in mijn onderlijf aan het prikkelen door ze te gebruiken als trommel terwijl ik muziek beluister. Dan ga je ook weer anders naar muziek luisteren. Pearl Jam's "Ten" ... geweldig!

Na een telefoontje van mijn fysiotherapeut thuis, die even wilde informeren hoe het ging (schrok zich rot natuurlijk) kwamen ditmaal de boys van de fysio langs. WHAM, gelijk een andere aanpak. Was er hiervoor ook aandacht voor de emotionele kant van het verhaal, plotseling kwamen ook enkele no nonsense zaken aan de orde:
1. Een lange schoenlepel wordt de komende tijd je beste vriend.
2. Een stang met grijpertje ga je ook waarderen.
3. Een bed in de kamer is leuk, maar vooral niet om de hele dag op te liggen.

OFWEL: AAN DE SLAG! maar wel op een humoristische manier ;-).

Mijn manier om mijn zenuwen te prikkelen konden ze wel waarderen, ze adviseerden Nirvana ;-)  (veelal erg lekker, maar wat er nu uit mijn koptelefoon komt ... dáár haalt The Prodigy de inspiratie dus vandaan hahaha).

By The Way: de foto's op FB zijn NIET, ik herhaal: NIET van hun ;-). Ze zijn van MIJ!


2 opmerkingen:

  1. Kan me er wel iets bij voorstellen dat je die hulpmiddelen zeker gaat waarderen. Gewoon aanschaffen en gebruiken.
    Wat te denken van een hulpmiddel om je sokken aan te doen....ook handig

    xx Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn sokken kan ik aantrekken zonder hulpstukken. Met zo'n grijpstokje lijkt m dat een behoorlijk gepriegel.

    BeantwoordenVerwijderen